AnaSayfa İletişim Aşk Sözleri Anlamlı Sözler Twitter Sözleri Kalp Resimleri Facebook Sözleri Resimli Sözler Burçlar

Ayrılık Sözleri

Güzel ve Anlamlı sözleri sitemizde, sizlerinde ayrılık sözlerini bulmaktan zorlanmamak için tüm sözleri bir araya getirip, sizlerle beraber paylaşıyoruz. Ve tüm alta sıraladığımız kategorideki sözleri bulabilirsiniz.


Güzel sözler, anlamlı sözler, ayrılık sözleri, anlamlı ayrılık sözleri, tüm ayrılık sözleri, ayrılık sözleri ve anlamları, ayrılık mesajları, en güzel ayrılık sözleri,  etkilyici ayrılık sözlerini bulabilirsiniz.


Hatalarını yüzlerine vurmadığımız için kendilerini kusursuz sanan insanlar var. 

İttin mi büyük gideceksin;Ayrılık bile gurur duyacak seninle...

Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın. Ya siyahı, ya beyazı seçeceksin. (Şems-i Tebrizi)

Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu. Hani, kurşun sıksan geçmez geceden, Anlatamam, nasıl ıssız, nasıl karanlık... Ve zehir - zıkkım cıgaram. Gene bir cehennem var yastığımda, Gel artık..


Hɑni verdiğin sözler, hɑni ellerin nerde? Hɑni huzur bulduğum, deniz gözlerin nerde? Hɑni sen hep benimdin? Şimdi nerdesin nerde? 


Beni hiç merak ettin mi, acaba nasıl diye sormak istedin mi kimseye, ne yediğimi ne içtiğimi nasıl yaşadığımı düşündün mü. Bunları sana neden soruyorum bilmiyorum, biz seninle çok şey yaşadık, biz seninle bir süre için aynı hayatı yaşadık.. Bunu bana yazdıran şey ne gerçekten bilmiyorum. Özledim diyeceğim, umurunda olmayacak, demiyorum o yüzden. Neyse, uzatmayacağım neredesin ne yapıyorsun hiç bilmiyorum. Dilerim iyisindir, dilerim her şey yolundadır. Eğer aklına gelirsem lütfen, beni anlamak, nasıl olduğumu ağlamak için, göğsüne bir bıçak geçir ve kalbine elini bastır. Geçti geçecek. 

Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey; Değmeyenlere… yüreğimin değmiş olması.. 


Ne bileyim işte, bir türlü olmadı işte.  Sevgimle doğru insanı, vefam ile dostlarımı,   Düşlerimle hayatımı bir türlü yan yana getiremedim.  Her sözün altından bir yalan,   Her taşın altından bir yılan mutlaka çıkıyor.   Ve sanki hepsi beni buluyor(uğur gökbulut)


GüzeIIiğin mutIuIuk değiI, düşünceIerimdeki esrarengiz hayaIin. Sevgin ise düşünceIerimdeki mutIuIuk örneğin.


Git gidebildiğin kadar! Bu limanda kaybettiğim ilk gemi sen değilsin, ama unutma;Lmanda kalanı değil çekip gideni yakalar fırtana!!! 

Bir daha görüşmemekti senin seçimin Seni severken kaybetmek niçin Anlamsız bir öfkeyle doldu için seni kırdım biliyorum bir hiç için Ayrılık nedenini hissediyorum Artık dönüşü yok biliyorum Her gün seni düşünüyorum Ama artık sensiz yaşıyorum Neyse canım sen son değildin Ama bil ki son olabilirdin Böyle olmasını da sen istedin Beni zaten hiç sevmedin.



Her yürek sevebiIseydi zaten adı yürek oImazdı ve her seven yürekIi oIsaydı aşk bu kadar basit oImazdı. 
Bir kişiye gerektiğinden fazIa değer veriyorsan; Ya onu kaybedersin ya kendini kahredersin. 
AlsaIarda şu yaşIa doIu gözIerimi yerIerinden. ÇaIsaIarda haberim oImadan seni kaIbimden. Eğer unutacaksa bu can çıkmasın bedenimden. ÖIürsem söyIeyin mezarıma geImesin o sevmeyi biImeyen

.
Küçük bir savaş ! Dedin bu Aşka büyük bir zaferle ayrıldı. Ben yüreğimi koydum bu Aşka, sen olmadı ! dedin sıyrıldın... Bundan böyle ben senin kalbinde bir yabancı.. Bundan böyle sen benim aklımda bir yalancı.


Nefes almaya devam ediyorum, Anlarsın hayat meselesi. Gücün yetmedi biliyorum, biraz yürek meselesi !

Sevgili ! Bu soğuk kış gecesinde ateş gibi düştün aklıma. Aldım kağıdı kalemi elime,  nakış misali işliyorum seni şiirlerime. Her bir dizemde çığ olup büyüyor yüreğimde.  Aşkın, Sevdan, Özlemin ve Tutkun.. Ben burdan yazayım sen ordan hisset...Özledim seni.


Gidiyorsun…Umarım aldığın karar seni pişman etnez kendine.Umarım doğruya dosdoğru gidersin.Yanıldığını anladığın an geri dön.Seni buralarda bekliyor olacağım.Sadece çok gecikme.Belki yine buralar da olurum ama buralar eskisi kadar burası olur mu bilemem. 


Üzülen kalbim yeniden mutlu olurmu bilmem sadece senin için içimde bi nefret gizli saklıyorum onu bir gün gelicek hayatını değiştiricek nefretim Ayrılıkları getircek kalbine beni yaşıcaksın o an sende!



Kalmadı Artık içimde Sana Ait bir ben kalmadı bende Senin için taşıdığım Kalp Ayrılıklar öldürdü içimdeki seni Ayrılıkdık Artık Sevgilim..


Yaşanan Güzellikler Kaldı Anılarımızda şimdi maziiye bakarak Ağlıyorum geçen Zamana Aldatılan Sevgilerle Harcamışım Zamanı Ayrılıklarla Bitiricem Bu Zamanı..
Bekleyiş bir özleyiş gönüldeki güzeli bir süsleyiş bin bir hisle sevmeli neden o çok sevene unut bekleme derler oysa seven ümitsiz olsa da bekler .
İşte gidiyorum, bir şey demeden, arkamı dönmeden, şikâyet etmeden. Hiçbir şey almadan, bir şey vermeden, yol ayrılmış, görmeden gidiyorum. Ne küslük var, ne pişmanlık kalbimde, yürüyorum sanki senin yanında, sesin uzaklaşır her bir adımda, ayak izim kalmadan gidiyorum. 
Aynı Dili Paylaşsakta Seninle Aynı Duyguları yaşamıyoruz içimizde Sadece Konuşmak olmuyor Aşk Defterinde Anlamakta gerekiyor Sevdiğinde, Sende Bu Kabiliyet Yok Sana Güle Güle Ayrılıklar Geldi Yine..

Niye yetmedi seni bu kadar sevmem? Senle uyanıp, senle uyuyakaldığım için mi? Hayallerim, hatıralarım, rüyalarım sen dolu olduğu için mi? Sen üzülsen en çok canı yanacak olan kişi ben olduğum için mi? Sensiz eksik hissettiğim için mi? En ihtiyacım olan kişi olduğun için mi? Senin en ihtiyaç duyduğun insan olmak istediğim için mi? Söylesene neden sevmedin beni?
Bir Gün Bu Köşede Sessiz Sedasız Hıçkıra Hıçkıra Ağlayacağım , şu Lanet kaderime Sitemler Edip , Tanrıya Son Kez Yalvaracağım , Güzel Gözlerin Gelecek Aklıma , Solup Gideceğim En Güzel çağımda , Sensizlik Beni çağırdığında , Boş Sokaklara Haykırdığında , Artık Burada Olmayacağım.

Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında!

Biz ayrıldık ama şunu unutma yaşadığın şehirde beni sana hatırlatacak çok şey var.Baktığın her yer,gördüğün her nokta ve ayak bastığın her toprakta benden bir şeyler var.İşte unutamamamın sebebi de bu.çünkü bu şehrin her noktasında bizim anılarımız yaşıyor.


BİLGİ: SİZLERDE SÖZ SİTEMİZDE, SÖZLERİNİZİ YAYINLAMAK İSTİYORSANIZ, ''YORUM'' VEYA ''İLETİŞİM BÖLÜMÜN'DEN BİZLERE YOLLAYABİLİRSİNİZ.

1 yorum:

  1. üzücü ama bilinmesi gerek bu ayrılık sözlerini ihtiyacı olanlar..

    YanıtlaSil